Strona dla tłumacza

Strona www

Tłumacze, tak jak inni przedsiębiorcy muszą aktywnie poszukiwać klientów. Poza reklamą swoich usług w mediach tradycyjnych, aktualnie podstawowym narzędziem, które wykorzystywane jest w celach marketingowych, jest internet. Praktycznie wszyscy rozpoczynają poszukiwanie kontrahenta od wyszukiwarki internetowej. Jeśli trafią już na naszą stronę, powinni znaleźć na niej informacje, które zachęcą do nawiązania kontaktu z naszym biurem i w konsekwencji do skorzystania z oferowanych przez nas usług. Co zatem powinno się na takiej stornie znaleźć?

Najczęściej strona firmowa składa się z kilku podstawowych podstron, zawierających:

  • informacje o firmie, o jej profilu działalności, pracownikach i ich kwalifikacjach, posiadanych certyfikatach oraz uprawnieniach;
  • ofertę: zakres świadczonych usług, cennik;
  • dane kontaktowe: nazwę firmy, adres do korespondencji, numery telefonów, dane rejestrowe (np. NIP, REGON, KRS), formularz kontaktowy;

Dobrym zwyczajem jest też zamieszczanie na stronie firmowej istotnych informacji z życia firmy czy ciekawostek związanych z branżą. Strona firmowa powinna „żyć” – czyli być często aktualizowana. Internauta odwiedzający stronę tłumacza czy biura tłumaczeń, powinien od razu zorientować się jakie tłumaczenia dany tłumacz oferuje: jakie języki oraz jaką tematykę.

LaptopPo przygotowaniu atrakcyjnej strony www, należy zaplanować działania, których celem będzie zwiększenie widoczności strony w internecie. Można m. in. zainwestować w reklamę w serwisach branżowych, wyszukiwarkach internetowych oraz w mediach tradycyjnych (np. w prasie).

W ostatnim czasie istotną rolę odgrywają również media społecznościowe (takie jak facebook, google+, czy twitter). Spora grupa internautów poszukuje informacji na swoich ulubionych portalach społecznościowych, dlatego warto zainteresować się również tym kanałem pozyskiwania potencjalnego klienta, czy wykorzystać go w celu budowania wizerunku własnej firmy.

Artykuł napisany przy współpracy z webkreo.pl – strony www.

Wpisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Strona korzysta z plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Dowiedz się więcej.
Akceptuję
x